Wednesday, May 6, 2009

~pgurusan emosi??~

tepat pukul 10 mlm td..aku membuka nota2 emosi..bru jer nak stat beremosi, aku pon pgng hp,tgk2 hp berada dlm keadaan inactive sim..adoi,ptt la hp aku senyap je ari ni.. setelah disetting2,hpku kembali normal..akan tetapi...


hati berkata: matilah aku kalo momot ade cntct aku spnjg ari ni.. msti dia beremosi coz x dpt cntct aku...


akhirnyer...


1 message received...


maxis -> u hav 8 miz kol since 5.01 pm


seterusnyer,

menyusul 8 lg mesej drnyer yg mempunyai pelbagai ayat..
ayat terakhir~~~~

momot -> off la hp tu, x pyh cntct dah..


hatiku bkata..adus, emosi yg sebenar sudah dtg..amygdala momot sedang berfungsi.. emosi2 negatif sudah mula membunga harum mewangi~~
akhirnyer pelbagai mesej ku hantar memohon maaf supaya emosi negatifnyer berubah mjd emosi emosi positif..
namun hampa...
pgurusan emosi yg ku pelajari secara lewa,
tidak dpt membantuku..
(menyesal x mbace emosi awal2)
hehehehehe~~
ku susuli dgn mms..
kesannyer negatif ag..
akhirnyer..
tgn ku ligat mencari poem..
forgiveness ku search..
ku temui poem yg agak jiwang dlm meminta maaf
aku pun mcopy n menghantar padanyer..
akhirnya aku berjaya
yeah!!!!
sekarang ku ingin sambung beremosi positif bersama2 nota2 emosi...
doakan nota2 emosi menyayangiku..
justeru,
membantuku menjawab soalan esok..ngeee~
gud luck kwn2!!

sekadar pengkongsian..mungkin poem ini anda leh gunakan andai si dia melancarkan perang..hehehe~~

i know i hurt u n i feel so bad,
for doing that n making u sad,
it juz dat my luv 4 u is so great,
plez 4give me n be wit me again..
plez 4give me4 things i did,
it juz messed in my head,
u r my life,
my very brethe,
i promise 2 luv u,
even after death

-donald-

p/s : adoi,terasa diriku jiwang

4 comments:

Panca Opal said...

trasa gelinya....
hingga ke tengkuk...

.: Cik Lynot :. said...

sengal~~
kan aku dh kate
jwg sih..
tp x kish r
jnji berjaya
aku yg hebat!!!
hahahaha

Unknown said...

npe sgt jiwang neh???

.: Cik Lynot :. said...

hahaha~~
mgapa??
tidak ku temui reasonnyer
sje buat ptukrn mood kot
ngeeee~~