Thursday, May 7, 2009

~Maafkan diriku,wahai Emosi~


ku cuba sedaya yg mungkin,

namun p.emosi ttp menjd kelemahanku.

tidak kufahami even ku bace bjuta kali

(ini tipu,sepuluh kali pon x sampai sebenrnyer..)

tjuk bahasa melayu,

isi bahasa inggeris,

cth soalan bahasa melayu..

tuhan,bantuilah aku~~

ditnyer Erik Erickson mbahagi emosi

kepada berapa.?

ku selak nota..

namun hampa..

sony erickson jer yg kujumpai

(hp merahku..hehehehe)

wahai emosi,

izinkan aku menembakmu,

tepat 3.30 pm ini...

4 comments:

Unknown said...

aku pown nk menembak je~~

.: Cik Lynot :. said...

mari~~
kita tubuhkan club menembak forensik..
bang-bang-bang

►içéq◄ said...

sy jgk serupa..bce pon mcm xbce..
knp nota mst dlm eng..ini xmsk dlm ppsmi!!
(mentang2 ps aritu wat psal ppsmi kn..agaga~)

.: Cik Lynot :. said...

yeah~~~
aku sudh menembak dgn jayanyer
moga tembakan ku tepat..
huhu~~
tq pkck yg tlg pegng hp aku d dwn td..
adakah dia me' on 'kan my hp..
musykil~~~