Wednesday, May 6, 2009

~keistimewaan 5 may~

5mei bersamaan hari pemfoyaan equal to hari pembaziran..meet my matric frend+shopping with shaza...buy lot of thing..membeli kasut yg dibahagikan kepada dua iaitu kasut sukan (merah gile kasut tu) n kasut jalan..(nasib kasut x dibahagi kepada 7,kalo x abis r aku~~), beg (versi ke 5 since msuk ke UKM) n key chain nama yg diidam2kan (mcm mengidam lak).. pemfoyaan diteruskan di sebelah malam di kafe KTSN menonton cite ahli silap mata yg hensem..namun 20 min ag nak abez,akak kafe tukar citer indon...aish~~~ potong jln btol...sesampai di bilik, aya meYM mnyatakan beliau mahu lab report esok...broadband lak x leh pkai kerana mgikut kate celcom aku xbayar bil,mgikut kata ayah ku bil sudah dibayar,mengikut kate aku,aku nk pnjam broadband shaza lame2..hahahahaha...so,skrg ketika post ini dipost,aku baru setel menyiapkan lab repot..thap kepenatan berada di peringkat dewa kayangan..

ku rindu bantal biruku@mau tido~~

hari ini juga merupakan

hari specel

utk

INA RUMET SHAZA



HAPPY BUFDAY INA~~






p/s : hati mau posting ,tp otak x de idea,ini lah jdnya..well,akn ku fikirkan tajuk cerpenku later..(entah ye,entah tidak..hik3)

2 comments:

Unknown said...

tidur la~~ byk mse b4 emosi hahahaha..
nseb baik aku dah siap awal report tu~~

.: Cik Lynot :. said...

aku dh bjaya bgon lewat
hahahahah