Wednesday, May 6, 2009

~Alamak terkena versi 2~

-uwa..uwa...sye terkena-

1) Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

-> seindah pelangi pagi..mgapa?ketika sesi memikir utk menamakan blog ini,terlintas pkataan pelangi..setelah digabungkan,jd lah nama ini..-sekian-


2)Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

->http://seindah-pelangi-pagi.blogspot.com/... reason telah dinyatakan di ats

3)Apakah method penulisan dalam blog anda?

->mengikut mood..gemar memulakan penulisan dgn bercerita..lalalala~~

4)Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

->nope.hepi dgn kehadirannyer

5)Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?

->jiranku yg tersayang yg berasal dr kedah..pendpt??dia sdg belajar dgn tekun utk menuntut ilmu sengal drpd aku yg aku.

6)Senaraikan orang yang akan anda TAG

->kuingin tag org rwgku,namun blognyer msih blom lahir..jd ku amik kesimpulan utk mentag org yg blom ku tag

syahirah

shaqeerah

iceq

joegrimjow

muhaimin

YM

kak azwa

ziela

penulis novel2 online yg aku ikuti




2 comments:

Unknown said...

npe aku kne lg??? aku yg tageed ko~~

.: Cik Lynot :. said...

ala...
xleh erk..
aku nk balas dendam..
jd aku tag ko blek..ngeee