Saturday, June 20, 2009

~melarikan diri dr umah~

-ku ingin lari rumah-

rabu,17 jun 2009

hari pertama tanpa kelas..hua~~~~.....

meguap panjang k
u keluarkan.. alang2 x de kelas..

jom tito justeru mentepukan lagi lemak di badan. tepat pukul 1 ptg, mata mula degil, ia mahu membuka jendelanya lantas melihat keindahan alam..

hati kate


:: titolah wahai mata..laen2 kali je tgk keindahan alam.bukan selalu dpt tito lame2 ::

namun, mata kate

:: aku dah penat rehat. aku mau bangon!!!!!::

ku kalih ke kiri, ku kalih ke kanan..ku golek2 atas katil..ku pelok patrick...BOSAN.. lalu ku pelok spongebob pula...AHH
...ku pandang chippy ku...

::chippy2,busan ni..nk buat ape???kite men laga2 idong nk??::

-chippy,maafkan mama (chippy yg coklat tu)-

5minit kemudian, ku lontar chippy ke bawah katil dgn tendangan maut.. pandang jam,jam pandang aku blek...agak2 jam tu kate ape ye kat aku???

JAM : OIT MANUSIA>>>APESAL SELANG 5 MIN KO TGK AKU>>AKU SEKSI SGT KOT.

malam harinyer..... laptop pandang aku,aku pandang laptop..laptop jeling aku, aku lepok pale dia...hihi.. tibe2, laptop ku simpan...tidur bermula kembali...zZzZZZZZZZZZZZZZZZZZ~~~



khamis, 18 jun 2009.


catatan penulis : same seperti semalam


jumaat, 19 jun 2009.


catatan penulis : same seperti semalam.

sabtu, 20 jun 2009.


catatan penulis : same seperti semalam..

haish!!!!!

kejung rambutku dok dalam umah 3 ari berturut x kuar2.... hati mula gelisah..otak mula stress.. laptop dh bosan ku lihat..tgn cpt hp

penulis : momot!!!! bosan3....dah tahap mega ni....-muka ala2 sedey-

momot : jgn la...kuar sorg2 bahaya..


penulis : tensen!!!!!!!nak kuar2..

momot : kwn mane???

penulis : tito ...(sori house mate...hihi)


momot : hmmm...

penulis : momot,bg la cdgn kat org,org nk kuar ni..org ptt g mana?

momot : dtg cni nak???

penulis : ceh,cdgn ditolak!!!!

momot : ala,xde cdgn lain...


lalu.... ku mulakan kembali sesi golek2 atas katil...nk g mana ni??????

1. umah wanik : tp x de public transport. nnt myusahkan lak..


kptusan : rejek umah wanik

2. umah pak cik : jauh nk g nilai lagipon nnt nk blek kl blek susah.

kptusan : rejek umah pak cik


3. umah ayah lang : erm, xmo la...xbiasa ngn family ayah lang


kptsn : rejek umah ayah lang


4. umah along rokiah : erm, bez gok..tp kat nilai gok..hua3~~


kptusan : rejek umah along

5. umah kak yong : dkt ngn mid valley...ermmmmmm

lalu, aku pon text kak yong..

penulis : kak yong,nk p umah. buhsan dok penjara ni...-muka sedey-


k.yong : kat ne la ni?

penulis : plazarah... chek g sendiri pon x pe..


k.yong : xpe2..sat g yong mai amik..siap2 ye..b4 maghrib yong mai

yes!!!!!!!yes!!!!yes!!!! ku bersiap... rumet ku si aya plek.... shaza plak ingtku ingin membeli barang... sori housemate ku...

ku sebenarnyer

:: INGIN LARI DR UMAH ::




P/S : hati tgh gembira.lalu ku tukar template utk sehari...template yg menampakkan kegembiraanku keluar dr penjara plazarah....-senyum smpai x muat muka..hihi-

sekarang...


:: RASA STRESS KU SUDAH HILANG ::



11 comments:

ayaharith said...

ooiiitt linot..

jaat2x..

tinggalkan kami yg comel ni..huhuhu

jgn lupe senin de klas taw..
kat pkp

.: Cik Lynot :. said...

hehe..ptg sok i blek ye cyg...

iley said...

besarnya patrick kau.

Mohd Nasri said...

jgn ponteng klas lak..hehe

.: Cik Lynot :. said...

ili : patrick tu ayot punyer.. aku tukang plok patrick jer...

nasri : ala,bru plan nk ponteng..hihi

Panca Opal said...

ha'ah..ku tetipu...
siap la kamu....
tgglkan kami tanpa kunci uma...
huhuhu...

►içéq◄ said...

hoho..gumbiranyer die lari dr umah...=P

.: Cik Lynot :. said...

layona akiko: knp???tkot..mamau blek umah..

iceq :lalalala...hepinyer...hihi

merahitujambu said...

cantik templet..ble tgok..trus ade mood..hik2..

Unknown said...

oooo~~ lari dr rumah yer~~

hewy said...

haha ape la kak norli ni. eh senang2 dtg la rumah lg. sori la hri tu kitorg xde bwk g jln2. igtkn nk ajak g jln2 lepas angah abes spm :(