Wednesday, April 29, 2009

~titas+pemfoyaan~

yeah~~~
mari buat muka poyo~~

tet...ya allah,di khalayak ramai~~~~~


mesin yg kami maenkan..mesin ini mendapat keuntungan rm2~~


pendedahan ekslusif: aku yg aku @ layona akiko @ shaza liyana hazari


kanak2..pon3..mari naik kwn2..20sen sorg~~

kami bermaen di eskalator..org sekeliling?mereka memandang pelik...hehehe


tandas yg tandas~~


kami mangsa old fashion~~

kami yang kami...smile~~

sering terjadi kepada semua,

dimana bila kebuntuan melanda diri,

tidak tahu mana utk dipergi,

utk meleraikan rasa kusut di dada,

atau lebih tepat,

mencari seseorg yg boleh bkongsi cerita..

gombak?

sg buloh?

nilai?

serdang?

byk tmpt yg boleh kupilih,

namun tidak dpt ku buatkan pilihan,

kerana tmpt yg hanya benar2 terlintas,

di fikiranku dan benakku,

kampungku,

dimana tempat bersemadi,

seseorg yg bgitu berharga.

akhirnya,

aku memilih menjadi,

aku yg bukan aku,

aku yg luar biasa.

sesi pemfoyaan yg diatur,

dimulakan dgn menonton wayang,

diteruskan dgn berjalan2,

dan menjd model,

(ye ker???)

dan akhirnye,

satay yg diidam2kan tidak didapati lg..
(atas dasar keselamatan)
pulang?

10mlm..

xpernah ku lakukan seumur hidupku..

adakah ketenangan dpt ku capai??

tidak 100%...

namun,

thnx to my frends yg menemani..

rasa lega bila ditemani..

sesungguhnyer,

kehadiran seorg teman itu,

sungguh berharga,

ibarat sebutir permata.

namun,

sedikit perkongsian drku,

sejenak ku berfikir,

ya..

hanya 1 dpt memberikan kita ketenangn,

yg begitu kita dambakan..

mendekatkan diri padaNYA..

bercakap,

memohon,

mahupun berkongsi perasaan denganNYA,

sesungguhnya,

dia akan membalas,

dgn kasih syg yg tidak bertepian..

moga kekusutan yg kita smua rasai..

berlalu pergi~~

p/s :thanx frend...such a wonderful evening...luv u all~~

11 comments:

.: Cik Lynot :. said...

thanx kwn2~~
luv u all..
muahhhh~~
hehehe

Unknown said...

luv u too~~
i lyke~~
x dpt mkn satay~~

orihara maya said...

kat kg baru ada satay
tp mamat indon yg buat la
nk cr yg melayu pny ssh la

ayaharith said...

asal cam ayat aku yg aku je???

Anonymous said...

sbb aku yg aku mempengaruhi..
hehehe..
orihara maya: huhu..igt nk pgi..tp kwn kate bhaye...

-norlina mohd rasid-

aku yang aku said...

huhuhu...
aku yang aku...
tidak lagi misteri..
kamu yang kamu...
huhuhu..
aku yang aku....
"sayang bangat.."
aishh.....

.: Cik Lynot :. said...

saye yg sye pon
syg aku yg aku~~
ngeeee~~

Anonymous said...

Satay kajang de branch kt gombak. bdekatan dgn SMKWM. 15 minit je dr bulatan pahang.

►içéq◄ said...

sy pon syg kamoo jgak~~
XD..

.: Cik Lynot :. said...

-smile-
thanx semua..
tp td dah dpt 2cucuk satay
dr lin
lin beli kat pasar malam..
skrg ni..
tgh buat muka bahagia~~
hehehehe

Unknown said...

ari ni pown dpt mkn satay kan???