Saturday, July 31, 2010

:: encik ZORO ::




 ni bukanlah seekor hamster tetapi seekot tikus belanda aka incik zoro. 

masa pkenalan : less than 24/7

usia : 3 bulan..

Rentetan Perkenalan :-

Khamis,29 Julai 2010 

cik abe tetbe mesej untuk mengajak ke genting..wow!! macam tau2 je cik lynot ni memang merencana dalam ati untuk ke sane..tanpa berfikir, daku tros mereply memberikan persetujuan.

----------------------------------------------------------------

Dipendekkan cerita ( sbb post ni bukan pasal cite ke genting..haha)...

cari punya cari tiket,namun enggak ketemu..punya la kitorg berusaha ari ni bgun seawal mungkin,pukul 7.10 dah tercongok kat stesen komuter..perjalanan mmg sgt lancar sehingga lah di saat akhir....

KAUNTER TIKET BUS GENTING : TIKET HANYA ADA UTK PUKUL 7PM..

adesssss!!!

so, drpd 8 orang, hanya 2 orang je yang berjaya meneruskan pjalanan ke genting dengan teksi. kami yang kami lagi 6 orang ni,xmampu..T.T


LALU


sesi ronggengan lain diteruskan,

cik salma n cik ayot kate nak tengok muviee..

cik shaza n cik c-ma kate nak balik..

cik lynot n cik zukhot kate nak g jalan2...

AKHIRNYA,

 ke enam2 berkata :-

KITA KE MIDV JE LA..>.<

cakap pasal mid, mulalah daku berdetik untuk membazirkan duit di sane dengan 1 tujuan 
.
.
.
.
.
.

PET WONDERLAND

niat di ati nak beli hamster, tp incik guinea pig lagi menarik phatian..ahaha..

dengan bantuan cik c-ma n cik zukhot,

incik ZORO selamat dibawa pulang ke ukm..hihi

 ape yang incik zoro buat ari ni,

1. menghadiahkan tanda kasih dan sygnye kepada cik c-ma ketika dlm teksi.. abes basah jeans cik c-ma ngan air tulen incik zoro..ayak!!! 
[ zoro,g mintak maaf cepat..ngerrrr~~]

2. menyepah-nyepahkan bedding yg ku buat untuknye. ades,ari pertama dah membuli daku. hey budak 3bulan,dok diam2 leh x?=p

3. yak2 dalam bekas mknn n tempat tidonye

 [ ok,daku sgt mrh. dah la daku baru bgon tido, tp x mampu nak marah, bila incik zoro duduk atas yak2nye utk sorokkan adiahnye itu drpdku.. daku tarik2 soh kuar,goncang2 pun dia buat nohe je.oh,comei..jaga kau,ku tenyek2 tot2 tu. ]


Kesimpulannya,



bye2 duitku sayang, T.T

selamat datang incik zoro terchenta..^.^

2 comments:

cambesje said...

hihi~~

welcome my food~~ kah3~~

.: Cik Lynot :. said...

hahaha....

cabut~~~~~