Sunday, September 4, 2011

:: 0 - 0 ye ::


tak semua orang pandai nak sampai kan apa dia rasa,

tak semua orang hebat dalam menyatakan dia sayang,

tak semua orang reti untuk lahirkan rasa penghargaan,

tak semua orang jujur dalam perlakuannya,

kalo dia serius,belum tentu dia marah,

mungkin,

masa dia tengah serius n suram tu,

yang sebenarnya dia perlukan teman nak bercerita.

dan,

aku rasa aku pun jenis macam tu,

kalo aku marah2 tu,

x bermakna aku x sayang,

kalo aku x ucap sayang,

xbermakna aku x kisah kan korang,

kalo aku bermuka sies time korg wat lawak2 bodoh tu,

xbermakna aku x reti fun,

juz mungkin time tu pale aku ade byk benang2 berselirat yang perlu aku uraikan.

aku just nak korang2 tau,

aku sayang sesangat ngan orang...^_^


to family :-

banyak salah faham berlaku...kite gak same2 ade mkn ati.. tp org bersyukur at least ade family.. *luv*

to ecah :-

ecah ni,tersangat ah degil.ada je menda nak menjawab. tapi dalam membebel2 kakak,kakak paham apa kamu rasa. kenapa kamu gitu. sayang sangat pada kamu walaupon salu marah2 n akak x selalu tunjuk. tapi percayalah,ingatan n sayang tu sentiasa ada...*luv*

to geng-geng sek dulu :-

syg sangat ngan korang.jarang contact..jarang jumpa.tapi x penah putus..sentiasa ada,sentiasa wujud. xkire la time aku ok ke x...ske sangat wat2 suprise kat umah...=)...aku jarang cakap yang aku sayang korang. tp aku syg giler la kat korang...sayang sangat2!!


to geng-geng forensik :-

korang-korang lagi la, sentiasa jumpa,sentiasa bersama...n aku tau sure akan ada terasa-terasa,xpuas ati,sesi meluahkan perasaan semuua.. n banyak je aku sakitkan ati korang..

tp percayalah,semua tu secara x sengaja...so if ada tersalah pape...maaf banyak2...

n thanks tau atas pertolongan n memori2 yang korang share ngan aku..^_^

aku xpernah cakap aku sayang..tp aku syg korang sangat2 walaupon kekadang rasa nk gigit2 je bile time x puas ati...hehe.... tapi korang jugak yang ceriakan hidup aku sepanjang di UKM ni. kalo gali-gali memori dari tahun 1 sampai tahun 3, mesti muka-muka korang gak yang muncul... ( 11/09 ni kite jumpa lagi ye..^_^ )




p/s :  Selamat hari raya aidilfitri..^_^...

1 comments:

Unknown said...

jumpa lagi ahad nie~